czwartek, 26 lipca 2012

Hej !
Sorry za długie nie pisanie (4 dni).Ale no po prostu nie mogłam (xD nie chciało mi się )
Ale teraz notki powinny być codziennie no chyba,że będą niektóre automatycznie bo już w niedzielę lecimy do Hiszpanii !! Dodam zdjęcia jak przyjadę .Mama powiedziała ,że nie biorę lps bo wracać się po nie nie będzie. Szkoda :C
Druga sprawa to przedłużam wybory miss i mistera bo:
-FS7 gdzieś wyjechał
-Nie dostałam jeszcze kilku zdjęć.
Więc podam wyniki pod koniec wakacji.Krótko trwają już jest 26 lipiec !!
Trzecia sprawa to założyłam pamiętnik Elde mam nadzieję,że się spodoba KLIK
Czwarta sprawa to:
Jutro idę do babci notka automatycznie pisana !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A teraz temat naszej notki
Dziś skupimy się na 
Online Pets Wielkie zestawy
 
Z tych petków to tylko dog jest prześliczny :* Nie no bóbr też,też.
Za taki zestaw dałabym 8/10

Przeczytałam późną nocą,że przeklinanie nawet skrótami bez kropek jest karalne więc:
W.T.F ?
No na serio co to jest ? Skomentować mogę tylko jednym słowem:Naleśniki xD
Nie chce mi się szukać dalej zestawów takich wielkich ale są na pewno ,pewne te dwa.
A teraz by się rozruszać najpiękniejsza piosenka aż się płakać chcę ona jest magiczna:
No nawet świnie zamknięcia nie pokazały w telewizji a byliśmy gospodarzami !
Hiszpanie bo udanym Euro gratulacje :) Może wygramy MŚ w 2014 ..
A teraz by się pośmiać:

Cristiano Ronaldo i Nossa .
Ok to paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ,<333




2 komentarze:

  1. Według mnie ten drugi jest ładniejszy. ;p Nie podałaś linka do pamiętnika Elde. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram Jolly July ten drugi ładniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń