piątek, 27 lipca 2012

11.Sasha Show


Hej !
Pierwsza notka pisana automatycznie jestem u babci ciekawe co teraz robię xD
Z poprzedniego bloga można było się dowiedzieć,że robiłam co jakiś czas SS.Więc dziś może się jeszcze na te stare lata pośmiejemy xD:

J:Ja K:Karmel G:Gweny S:Sasha
J: No hej co tam u was
K: Cicho Gwen jest w szoku po tej rozprawie
J: Co jej nagadałeś ?
K: A dla czego niby ja
J:A kto ?
K:Ty
J:Ty
J: Kto jest prawdziwym ojcem Pablito ?
K:Ty....xDD
J:Gdzie dziewczyny ?
K: W sukienkach xD
J:Chodziło mi oto,że.........
S:Co tam u was ?
G: Chlip chlip
J: Co się dzieję ?
G: Jestem dziewczyną ?
J: A niby kim innym
K:No ja tego
G: Karmel powiedział,że jestem Donaldem Tuskiem
J: No proszę teraz idź przeprosić pana Donalda
DT: W czym mogę pomóc ?
K: Może pan umrzeć ? Wtedy koleżanka będzie wiedzieć ,że ona jest DT !
DT: Hmm ? Ile masz lat ?
K: Może się jeszcze pan zapyta jakie rodzaje kupy robię ?
DT:Ochrona !
K: Kurde
Tym czasem u Sashy
J: Słyszałam,że Karmel gra w filmie jakim ?
S i G : Faceci w czerni
K: To od kiedy jestem facetem ?
S: Kiedy kasjerka ci to powiedziała
J: Idę po strzykawke inaczej się nie uspokoją .
THE END 
C.D.N
Pa,pa ! xD
Mam nadzieję,że się podobało a teraz pa,pa !
Py$ka (13:42)

4 komentarze:

  1. Fajna nocia, zapraszam do mnie na nowy wpis na blogu o modelinie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kto jest ojcem Pablito? xDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre.... xD
    Pozdrawiam :)

    blandpet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehehe niezłe xDDD Najlepsze z D.T. Zapraszam na
    http://nasze-littlestpetshop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń