sobota, 21 lipca 2012

9.Coś o Elde .

Hej !
Dzięki wam jest coraz więcej zgłoszeń do wyborów Miss  i Mistera lata 2012 ale i tak zapraszam do udziału bo warto ! Wybory Miss i Mistera lata 2012.
Ok dziś troszkę o mojej Elde:
Jest to bulterier o imieniu Elde (nie wiem skąd pomysł na imię)
Ma 18 lat i studiuję .Jej ulubiony kolor to czerwony .Najlepszą przyjaciółką jest Sale piękna spanielka .
Jak ją zdobyłam ? No więc szłam z tatą do reala i nagle zobaczyłam saszetkę tata powiedział nie dotykaj pusta pewnie a ja jak zwykle nie słuchając podniosłam i zobaczyłam bulteriera !
Mieszka w największym budynku w Polshop (kiedyś dodam zdjęcie)
Ma dużo przyjaciół i niewielu wrogów.
Podziwia Szarika,Rogera I Razowego.
Nie znosi Blythe ,szpinaku ,Łatka (chory psychicznie)
Kocha:Czytać bloga Szarika (July zrobisz mu powrót na blogspocie ?)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej możecie śmiało zadawać jej pytania.
Ok to byłoby na tyle.
Paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa<333



3 komentarze:

  1. Fajna nocia, ja swoją Milkę wymacałem, OMG JAK TO BRZMI XDDDD
    u mnie NN na Razzowym i na modelinie, zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli ty ją znalazłaś?! O.O'' Wow zawsze chciałam znaleźć LPSa! Też nienawidzę szpinaku. ;p I tak, zrobię. JESZCZE DZIŚ!!! XD

    OdpowiedzUsuń
  3. O Boże jaki Słodki !!!!!
    Też chce takiego ;D

    Zapraszam do siebie :
    http://blandpet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń