piątek, 20 lipca 2012

8.Nowe BB ?

Hej !
Dzięki za zgłoszenia do wyborów Miss i Mistera lata 2012 ale i tak dalej zachęcam was do udziału bo warto :) Ok przejdźmy do tematu patrzcie co znalazłam na forum :
[image]
(Pomniejszone) Widzicie a teraz coś dla July jest nowy wilk !
Zaraz pokażę:
[image]
Widzisz ? Wilk ! Ale mnie się średnio podobają te lps :( Wyglądają na podróby wilk ładny by był niebieski :* A co o reszcie mogę powiedzieć ? Fuuu.
[image]
Ble nie chcę takich podrób.
[image]
Pomóżmy biednym lps ! Tak się właśnie kończy kupowanie farb w TESCO.
[image]
Ten pierwszy jest boski kupię na pewniaka ! To chyba jedyny lps który z tych jest normalny.
Macie tu jeszcze takie lps:

I takie...............

Mnie tam się takie i podobają i nie.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ok dziś może coś jeszcze napiszę jak mi się zachce xD
Dobra Paaaaaaaaa <333


3 komentarze:

  1. A pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff XD, tylko to mogę powiedzieć na nowe lps, zapraszam do mnie an bloga o modelinie -skomentujesz
    -FS7

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten wilk jest masakryczny. XD Ale kupię jak będzie za 5zyla xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Co zrobili biednym lpskom!!!!

    OdpowiedzUsuń