środa, 18 lipca 2012

6.Wybory Miss i Mistera 2012 !

Hej :)
Dziś postanowiłam zorganizować wybory Miss i Mistera lata 2012. Co należy zrobić by móc ubiegać się o pierwsze miejsce ?
1.Napisz chęć zgłoszenia lps do wyborów. Można zgłosić pana lub panią lub oba lps.Pamiętaj,że nie można zgłaszać lps tej samej płci.
2.Każdy może zgłosić lps tylko raz.
3.W komentarzu muszą być podane informacje:
Wiek
Imię
Hobby
4.By mieć większe szanse na wygraną podlinkuj i umieść baner z linkiem do tego posta na pasku bocznym:
photo edited for free at www.pizap.com
Zapisy do 25.07.12 !
5.Na swoim blogu jeżeli go posiadasz zamieść zdjęcie tego lps a jeżeli nie posiadasz bloga prześlij jego zdjęcie na e-mail lpspolshop@onet.pl Nagrody 50 komentarzy+dyplom jeżeli nie masz bloga 5 dyplomów i notka dedykowana.
Mam nadzieję,że dużo  osób się zgłosi :) W razie  wszelkich pytań kierować je do zakładki "Wasze Pytania"
Ok tyle na dziś bye,bye :)

7 komentarzy:

  1. A te informacje o LPS, czy o sobie? Czy banner ma być zdjęciem czy obrazkiem?

    OdpowiedzUsuń
  2. Imię :Razmus
    Wiek : 18
    Hobby: spanie, jedzenie, wnerwianie Evila, chodzenie w kieckach, wystepowanie w teledyskach i serialach
    -------------------------------------------
    Imię: Brooklyn
    Wiek: 17
    Hobby: śpiewanie, taniec i moda
    -----------------------------------------------
    fajna notka :D, zaraz wkleję banner :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zgłaszam mojego Hippo (super-bohatera).
    Imię: Hippo
    Wiek: 19
    Hobby: bycie bohaterem LPSlandu, ratowanie LPS, wsadzanie złoczyńców do więzienia i robi zdjęcie z każdym, którego uratował (ma tych zdjęć 4 albumy).
    Banner zaraz dodam, a zdjęcie wysyłam na maila. Zapraszam na bloga:
    http://naszekochanelittlestpetshop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym zgłosić 2 moje LPS :)

    Imię: Dalia ♀
    Wiek: 25
    Hobby: Czytanie książek, zakupy

    Imię: Mercado ♂
    Wiek: 19
    Hobby: bieganie na czas, spotkania ze znajomymi, zbieranie plakatów

    Mój blog: http://lpsdiva.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje dwa petki:
    Imię: Rachel
    Wiek: 16,5
    Hobby:Muzyka, Oglądanie Harrego Pottera, Zbieranie plakatów

    Imię: Dino
    Wiek: 17
    Hobby: Kwiaty

    Zdjęcia wyślę na e-mail

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje maleństwa !!!
    _________________________________________

    Imię : Lena
    Wiek : 20 lat
    Hobby : Modeling, zabawa i spacerki ;)
    _________________________________________

    Imię : King
    Wiek : 20 lat
    Hobby : spanie, jedzenie i całowanie ;)
    _______________________________________


    Zapraszam na mój blog :
    http://blandpet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej to ja oliwialps ,ja Cię uduszę ! Dlaczego mi nie powiedziałaś że masz nowego bloga :> ?
    ______________________________

    Chłopak

    Imię : Dingo
    Wiek : 21
    Hobby : Pisanie ,wkurzanie młodszego rodzeństwa ,modeling

    Dziewczyna

    Imię : Amanda
    Wiek : 19
    Hobby : Zaangażowanie w akcje charytatywne ,moda ,pisanie opowiadań ( napisała 2 książki dla dzieci z myślą o swojej rocznej córeczce ) ,branie udziału w takich oto konkursach oraz lepienie z modeliny ^^ Jbc. zdj. wyśle na e-maila a banner zaraz wstawię

    Ulica-Littlest-Pet-Shop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń